Power Plate

10 přikázání pro trénink s Power Plate

  1. Zkontroluj všechny uvedené kontraindikace pro Power Plate pro jakýkoli trénink.
  2. Nikdy necvič bez předchozích instrukcí kvalifikovaného trenéra, který rád zodpoví tvé otázky.
  3. Před každým tréninkem vypij alespoň 300 ml tekutin, raději ovocného džusu nebo sportovního nápoje.
  4. Přestávka mezi jednotlivými TJ je minimálně 48 hodin. Optimální je trénovat 2x až 3x týdně.
  5. Prováděj každý stupeň tréninkového režimu minimálně 5x než zvýšíš intenzitu.
  6. Vyvaruj se stání na patách. Udržuj váhu převážně na polštářkách chodidel. Nepřetáhni trénink na Power Plate.
  7. Nikdy se nedotýkej vibrační podložky hlavou, páteří, břichem nebo krkem.
  8. Přidržuj se madel, abys udržel rovnováhu. Ale nevis na nich.
  9. Aby ses vyvaroval přímého kontaktu kůže s vibrační podložkou používej ručník, boty a podložku.
  10. Netrénuj, pokud se cítíš unaven, nemocný.

Vánoční nabídka

Pondělí, 3.Prosinece 2018 - 07:31

Milé dámy, připravily jsme pro Vás VÁNOČNÍ NABÍDKU. K Vašemu nákupu dostanete navíc malý dáreček. A jako poděkování za Vaši přízeň Vám od 3.12. do 31.12. uvaříme ke každému cvičení fitness kávu ZDARMA. Těšíme se na Vás!

Více informací

Mikulášská sobota

Středa, 28.Listopadu 2018 - 15:18

8. 12. 2018

Více informací

MĚSÍČNÍ PERMANENTKY A SÁL MIX

Úterý, 9.Října 2018 - 15:21

Milé dámy,
připravily jsme pro Vás oblíbené MĚSÍČNÍ PERMANENTKY A SÁL MIX!

Více informací