Power Plate

10 přikázání pro trénink s Power Plate

  1. Zkontroluj všechny uvedené kontraindikace pro Power Plate pro jakýkoli trénink.
  2. Nikdy necvič bez předchozích instrukcí kvalifikovaného trenéra, který rád zodpoví tvé otázky.
  3. Před každým tréninkem vypij alespoň 300 ml tekutin, raději ovocného džusu nebo sportovního nápoje.
  4. Přestávka mezi jednotlivými TJ je minimálně 48 hodin. Optimální je trénovat 2x až 3x týdně.
  5. Prováděj každý stupeň tréninkového režimu minimálně 5x než zvýšíš intenzitu.
  6. Vyvaruj se stání na patách. Udržuj váhu převážně na polštářkách chodidel. Nepřetáhni trénink na Power Plate.
  7. Nikdy se nedotýkej vibrační podložky hlavou, páteří, břichem nebo krkem.
  8. Přidržuj se madel, abys udržel rovnováhu. Ale nevis na nich.
  9. Aby ses vyvaroval přímého kontaktu kůže s vibrační podložkou používej ručník, boty a podložku.
  10. Netrénuj, pokud se cítíš unaven, nemocný.

Milé dámy, do formy!

Pondělí, 20.Května 2019 - 13:49

Je pro Vás připravena skvělá nabídka! Další bonus - Vaše nákupy budou slosovatelné o permanentky zdarma!

Více informací

Oblíbené měsíční permanentky

Pátek, 29.Března 2019 - 10:08

Milé dámy,
připravily jsme pro Vás oblíbené měsíční permanentky!

Více informací

Klubovky a sál za skvělé ceny

Pátek, 15.Února 2019 - 14:13

Milé dámy,
máme pro Vás připravenou skvělou nabídku Klubových a sálových permanentek! Nakombinujte si cvičení dle vlastní chuti!

Více informací