Power Plate

10 přikázání pro trénink s Power Plate

  1. Zkontroluj všechny uvedené kontraindikace pro Power Plate pro jakýkoli trénink.
  2. Nikdy necvič bez předchozích instrukcí kvalifikovaného trenéra, který rád zodpoví tvé otázky.
  3. Před každým tréninkem vypij alespoň 300 ml tekutin, raději ovocného džusu nebo sportovního nápoje.
  4. Přestávka mezi jednotlivými TJ je minimálně 48 hodin. Optimální je trénovat 2x až 3x týdně.
  5. Prováděj každý stupeň tréninkového režimu minimálně 5x než zvýšíš intenzitu.
  6. Vyvaruj se stání na patách. Udržuj váhu převážně na polštářkách chodidel. Nepřetáhni trénink na Power Plate.
  7. Nikdy se nedotýkej vibrační podložky hlavou, páteří, břichem nebo krkem.
  8. Přidržuj se madel, abys udržel rovnováhu. Ale nevis na nich.
  9. Aby ses vyvaroval přímého kontaktu kůže s vibrační podložkou používej ručník, boty a podložku.
  10. Netrénuj, pokud se cítíš unaven, nemocný.

Vánoce 2019

Čtvrtek, 21.Listopadu 2019 - 14:36

Máte již vyřešené Vánoční dárky?

Více informací

Mikulášská 2019

Středa, 20.Listopadu 2019 - 13:39

Více informací

Akce 2v1 září 2019

Úterý, 10.Září 2019 - 13:38

Milé dámy,
je tu skvělá nabídka zaručených kombinací služeb, které mají potenciál ZMENŠIT VAŠE PROBLÉMOVÉ PARTIE O 1 AŽ 2 KONFEKČNÍ VELIKOSTI a redukovat celulitidu ZA POUHÝ JEDEN MĚSÍC!

Více informací