Bosu

Jak probíhá trénink

Naše studio Vám nabízí skupinové lekce pro maximálně 12 osob pod vedením trenéra. Během 50 min lekce procvičíte celé tělo a především důkladně zapojíte stabilizační svalstvo zad a břicha. Závěr lekce je věnován protažení svalových vláken, známému také jako strečink. Doporučujeme trénink 2x – 3x týdně. Cvičení BOSU je možné kombinovat s dalšími typy cvičení.

Nabízíme různé typy tréninkových jednotek, které se liší náročností a intenzitou.

  • BOSU CORE (rehabilitační trénink) = pomalé, ale intenzivní cvičení, při kterém posílíte hluboký stabilizační systém těla (centrum těla - břišní svaly, záda). Slouží k uvolnění a protažení svalů.
  • BOSU CARDIO (kardio trénink) = zábavné dynamické cvičení s jednoduchými krokovými variacemi. Část lekce se pohybujeme v rychlejším tempu, kdy dochází ke stimulaci srdeční činnosti, spalování tuků a formování postavy. V druhé části lekce se věnujeme posilování a na závěr následuje protažení .
  • BOSU STRENGTH(posilovací trénink) = lekce silovějšího charakteru zaměřená na komplexní posílení svalů a jejich zpevnění. Po krátkém a jednoduchém zahřátí následuje posilování celého těla. Lekce je zakončena protažením.

Vánoce 2019

Čtvrtek, 21.Listopadu 2019 - 14:36

Máte již vyřešené Vánoční dárky?

Více informací

Mikulášská 2019

Středa, 20.Listopadu 2019 - 13:39

Více informací

Akce 2v1 září 2019

Úterý, 10.Září 2019 - 13:38

Milé dámy,
je tu skvělá nabídka zaručených kombinací služeb, které mají potenciál ZMENŠIT VAŠE PROBLÉMOVÉ PARTIE O 1 AŽ 2 KONFEKČNÍ VELIKOSTI a redukovat celulitidu ZA POUHÝ JEDEN MĚSÍC!

Více informací