Bosu

Jak probíhá trénink

Naše studio Vám nabízí skupinové lekce pro maximálně 12 osob pod vedením trenéra. Během 50 min lekce procvičíte celé tělo a především důkladně zapojíte stabilizační svalstvo zad a břicha. Závěr lekce je věnován protažení svalových vláken, známému také jako strečink. Doporučujeme trénink 2x – 3x týdně. Cvičení BOSU je možné kombinovat s dalšími typy cvičení.

Nabízíme různé typy tréninkových jednotek, které se liší náročností a intenzitou.

  • BOSU CORE (rehabilitační trénink) = pomalé, ale intenzivní cvičení, při kterém posílíte hluboký stabilizační systém těla (centrum těla - břišní svaly, záda). Slouží k uvolnění a protažení svalů.
  • BOSU CARDIO (kardio trénink) = zábavné dynamické cvičení s jednoduchými krokovými variacemi. Část lekce se pohybujeme v rychlejším tempu, kdy dochází ke stimulaci srdeční činnosti, spalování tuků a formování postavy. V druhé části lekce se věnujeme posilování a na závěr následuje protažení .
  • BOSU STRENGTH(posilovací trénink) = lekce silovějšího charakteru zaměřená na komplexní posílení svalů a jejich zpevnění. Po krátkém a jednoduchém zahřátí následuje posilování celého těla. Lekce je zakončena protažením.

AKCE Klubovky a permanentky

Pondělí, 23.Května 2022 - 00:44

Více informací

Otevřeno i úterky a čtvrtky od 13:30-19:00

Pondělí, 28.Března 2022 - 14:05

Aktuální provozní doba od března 2022:
Pondělí: 8:00 - 19:00
Úterý : 13:30- 19:00
Středa : 8:00 - 19:00
Čtvrtek: 13:30- 19:00
Pátek : 8:00 - 18:00
Sobota a neděle :ZAVŘENO

Měsíční permanentky 2020

Úterý, 11.Února 2020 - 11:10

Více informací