Bosu

Jak probíhá trénink

Naše studio Vám nabízí skupinové lekce pro maximálně 12 osob pod vedením trenéra. Během 50 min lekce procvičíte celé tělo a především důkladně zapojíte stabilizační svalstvo zad a břicha. Závěr lekce je věnován protažení svalových vláken, známému také jako strečink. Doporučujeme trénink 2x – 3x týdně. Cvičení BOSU je možné kombinovat s dalšími typy cvičení.

Nabízíme různé typy tréninkových jednotek, které se liší náročností a intenzitou.

  • BOSU CORE (rehabilitační trénink) = pomalé, ale intenzivní cvičení, při kterém posílíte hluboký stabilizační systém těla (centrum těla - břišní svaly, záda). Slouží k uvolnění a protažení svalů.
  • BOSU CARDIO (kardio trénink) = zábavné dynamické cvičení s jednoduchými krokovými variacemi. Část lekce se pohybujeme v rychlejším tempu, kdy dochází ke stimulaci srdeční činnosti, spalování tuků a formování postavy. V druhé části lekce se věnujeme posilování a na závěr následuje protažení .
  • BOSU STRENGTH(posilovací trénink) = lekce silovějšího charakteru zaměřená na komplexní posílení svalů a jejich zpevnění. Po krátkém a jednoduchém zahřátí následuje posilování celého těla. Lekce je zakončena protažením.

Vánoční nabídka

Pondělí, 3.Prosinece 2018 - 07:31

Milé dámy, připravily jsme pro Vás VÁNOČNÍ NABÍDKU. K Vašemu nákupu dostanete navíc malý dáreček. A jako poděkování za Vaši přízeň Vám od 3.12. do 31.12. uvaříme ke každému cvičení fitness kávu ZDARMA. Těšíme se na Vás!

Více informací

Mikulášská sobota

Středa, 28.Listopadu 2018 - 15:18

8. 12. 2018

Více informací

MĚSÍČNÍ PERMANENTKY A SÁL MIX

Úterý, 9.Října 2018 - 15:21

Milé dámy,
připravily jsme pro Vás oblíbené MĚSÍČNÍ PERMANENTKY A SÁL MIX!

Více informací