Bosu

Jak probíhá trénink

Naše studio Vám nabízí skupinové lekce pro maximálně 12 osob pod vedením trenéra. Během 50 min lekce procvičíte celé tělo a především důkladně zapojíte stabilizační svalstvo zad a břicha. Závěr lekce je věnován protažení svalových vláken, známému také jako strečink. Doporučujeme trénink 2x – 3x týdně. Cvičení BOSU je možné kombinovat s dalšími typy cvičení.

Nabízíme různé typy tréninkových jednotek, které se liší náročností a intenzitou.

  • BOSU CORE (rehabilitační trénink) = pomalé, ale intenzivní cvičení, při kterém posílíte hluboký stabilizační systém těla (centrum těla - břišní svaly, záda). Slouží k uvolnění a protažení svalů.
  • BOSU CARDIO (kardio trénink) = zábavné dynamické cvičení s jednoduchými krokovými variacemi. Část lekce se pohybujeme v rychlejším tempu, kdy dochází ke stimulaci srdeční činnosti, spalování tuků a formování postavy. V druhé části lekce se věnujeme posilování a na závěr následuje protažení .
  • BOSU STRENGTH(posilovací trénink) = lekce silovějšího charakteru zaměřená na komplexní posílení svalů a jejich zpevnění. Po krátkém a jednoduchém zahřátí následuje posilování celého těla. Lekce je zakončena protažením.

Milé dámy, do formy!

Pondělí, 20.Května 2019 - 13:49

Je pro Vás připravena skvělá nabídka! Další bonus - Vaše nákupy budou slosovatelné o permanentky zdarma!

Více informací

Oblíbené měsíční permanentky

Pátek, 29.Března 2019 - 10:08

Milé dámy,
připravily jsme pro Vás oblíbené měsíční permanentky!

Více informací

Klubovky a sál za skvělé ceny

Pátek, 15.Února 2019 - 14:13

Milé dámy,
máme pro Vás připravenou skvělou nabídku Klubových a sálových permanentek! Nakombinujte si cvičení dle vlastní chuti!

Více informací